Az új vezetés szerint sikeres volt a Bónusz Brigád reorganizációja
A tavalyi második félévben már 200 millió forintos forgalmat értek el, 99 millióval tartoznak a hitelezőknek.
A tavalyi második félévben már 200 millió forintos forgalmat értek el, 99 millióval tartoznak a hitelezőknek.
Közel öt hónap telt el azóta, hogy a Bónusz Brigád csődvédelmet kért, mostanra jutottak el az egyezségig.
Elkészült a 2021-es költségvetés; a szakma is találgat, ki járhat igazán jól a sörpiacot átalakító tervekkel; Németország vette át az EU elnökségét. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
A csődvédelmet kérő kuponos cég, a Bónusz Brigád a tartozások 19 százalékát egyenlítené ki a partnereinek, ezt is hosszú évek alatt. Pénteken válik biztossá, hogy az érintettek ebbe belemennek-e, de információink szerint erre kevés az esély.
Csődvédelmet kért a Bónusz Brigád, hogy áthidalja fizetési nehézségeit, ám ez partnerei életét nehezítette meg, hiszen a korábban megvett utalványok alapján még teljesíteniük kell. Az egyébként sem túl nyugodt kedélyeket egy új szerződéstervezet is felborzolta.
A cég szerint pánik miatt kerültek különösen nehéz helyzetbe, de ha meg tudnak egyezni a hitelezőikkel, talpra tudnak állni. A csődvédelem alatt a cég működik, a bónuszok lejáratát meghosszabbították, mert azok jelentős részét a járvány miatt nem lehet beváltani.
Fizetési nehézségei támadtak a Bónusz Brigádnak – értesült a hvg.hu. Több olyan céggel is beszéltünk, amelyeknek tartoznak, közülük egy partner ezek után nem biztos, hogy ki tudná szolgálni azokat, akik már megvették a kupont. A Bónusz Brigád alapítója azt mondja, ezek nem fizetési nehézségek, hanem "méltányosságot és haladékot kértek, kevesebb mint 100 partnertől”. A ki nem szolgált vásárlóknak visszafizetik a kupont.
Egy internetes oldal kínált 890 forint helyett 89-ért egy népszerű gluténmentes lisztkeveréket.
Napjainkra azok az e-commerce vállalatok, amelyek nem ismerték ki kellően vásárlóikat, üres kosarakra, leiratkozó e-mailek sorozatára és nullához közelítő konverziókra számíthatnak – ezzel a jelenséggel indokolja a Bónusz Brigád, hogy miért kezdte el használni az ügyféladatokra támaszkodó Exponea CX platformot, amivel hirdetési stratégiájuk és az ügyfélélmény átalakítását tűzték ki célul.
Míg korábban 90 százalékos kedvezmények is voltak, mára ezek szinte teljesen eltűntek.
80 százalékos kedvezménnyel lehet jegyeket venni Koltay Gábor 1956-os rockmusicaljére a Bónusz Brigádon.
Főként személyi és stratégiai változások történtek és vannak folyamatban a Bónusz Brigádot működtető Skoopy Kft.-nél. Többek között új operatív igazgató került a közösségi vásárlással foglalkozó cég élére, de a két alapító továbbra sem megy nyugdíjba. Mindemellett új projektek is szerepelnek az elképzelések között.
Több mint négyszeresére nőtt egy év alatt az online kuponokat értékesítő cég, a Bónusz Brigád nyeresége, 2013-ban 66,8 millió forint nettó profitot könyvelt el.
Négy év alatt több mint 12 milliárd forintot spórolt a vásárlóinak a Bónusz Brigád – közölték a kuponos oldal üzemeltetői. A Bónusz Brigád 67 százalékos piaci részesédésével vezeti a hazai bónuszos/kuponos piacot.
Készül a Bónusz Bridág weboldalának új, az eddigieknél modernebb felülete.
A Bónusz Brigád 2010-ben jelentkezett iPhone és Android alkalmazással, néhány napja pedig mobilokra optimalizált oldallal.
Aktiválta mobiltelefonokra optimalizált felületét a legnagyobb magyarországi kedvezményvásárlós oldal.
Az interneten bónuszokat értékesítő cég, a Bónusz Brigád 16 millió forintos nyereséget ért el 2012-ben, forgalma az előző évhez képest 79 százalékkal 1,86 milliárd forintra nőtt - közölte Kaprinay Zoltán, a cég "brigádvezetője", alapító tulajdonos sajtótájékoztatón kedden Budapesten.
A közösségi vásárlóoldalak, internetes szállásoldalak képviselői, valamint a szállásadók eltérően vélekednek arról, hogy a bónuszok, kuponok, internetes kedvezmények segítenek vagy inkább kárt okoznak a szállodaiparnak - derült ki a Turisztikai Managerek Szövetségének keddi budapesti kerekasztal-beszélgetésén, ahol az előbbiek az előnyöket, utóbbiak inkább a hátrányokat hangsúlyozták.
Egy szlovákiai magyar exújságíró és egy Amerikából hazatért forgatókönyvíró gondolt egyet, s két és fél évvel ezelőtt átírta az internetes kereskedelem és marketing hazai gyakorlatát. Mindketten 19-re húztak lapot, amikor kiléptek volt munkahelyükről, de végül összejött nekik a legnagyobb hazai közösségi vásárlói oldal. Ők a Bónusz Brigád alapítói.